Simply the Best – 17 & 18 april 2020

Simply the Best

De eerste concertreeks van Stichting in Concert gaat plaatsvinden op vrijdag 17 en zaterdag 18 april 2020 in Sport- en Partycentrum Jeugdland in Ulvenhout. Met het thema ‘Simply the Best!’ brengen we een avondvullende show ten gehore met muziek uit de 70’s and 80’s. Denk bijvoorbeeld eens aan Whitney Houston, Prince, Tom Jones, The Rolling Stones, Donna Summer, Tina Turner, Queen en ABBA.

Kaartverkoop

Er zijn tickets voor zowel zit- als staanplaatsen te koop. Let op, het aantal zitplaatsen is beperkt! De prijs van een ticket voor een zitplaats is € 22,50 incl. één consumptie. De prijs voor een staanplaats ticket is € 18,50 incl. één consumptie.

Early Bird tickets
In januari zijn er Early Bird tickets verkrijgbaar tegen een gereduceerd tarief van € 19,50 voor een zitplaats en € 15,50 voor een staanplaats (beide inclusief consumptie). De kaarten zijn te koop via deze webpagina.

Kaartverkoop aan de deur
Indien er nog tickets beschikbaar zijn dan worden deze aan de deur verkocht voor € 25,- per stuk inclusief consumptie.

Parkeren

Meer informatie over parkeren tijdens het evenement volgt zo snel mogelijk.

De informatie geldt voor alle concerten:

Openingstijden:
Start show: 20:00 uur.
Einde show: +/- 23:00 uur.

Minimumleeftijd:
Geschikt voor alle leeftijden.
Alcohol v.a. 18 jaar.
ID Verplicht.

Simply the Best vindt plaats in Jeugdland Ulvenhout.
Jeugdland 1
4851 AT Ulvenhout

Meer informatie & contact?

Heb je nog vragen na het bekijken van de website?
Neem dan contact op via onderstaand adres:

Stichting In Concert
E: [email protected]