Simply the Best

Belangrijke update over concerten ‘Simply The Best’.
Klik hier voor meer informatie.

Simply the Best

De eerste concertreeks van Stichting in Concert gaat plaatsvinden op vrijdag 9 en zaterdag 10 oktober 2020 bij Podium Bloos in Breda. Met het thema ‘Simply the Best!’ brengen we een avondvullende show ten gehore met muziek uit de 70’s and 80’s. Denk bijvoorbeeld eens aan Whitney Houston, Prince, Tom Jones, The Rolling Stones, Donna Summer, Tina Turner, Queen en ABBA.

Kaartverkoop

Er zijn tickets voor zowel zit- als staanplaatsen te koop. Let op, het aantal zitplaatsen is beperkt! De prijs van een ticket voor een zitplaats is € 22,50 incl. één consumptie. De prijs voor een staanplaats ticket is € 18,50 incl. één consumptie. Klik hier om naar de ticketverkoop te gaan.

Early Bird tickets
In februari zijn er Early Bird tickets verkrijgbaar tegen een gereduceerd tarief van € 19,50 voor een zitplaats en € 15,50 voor een staanplaats (beide inclusief consumptie). De kaarten zijn te koop via deze webpagina.

Kaartverkoop aan de deur
Indien er nog tickets beschikbaar zijn dan worden deze aan de deur verkocht voor € 25,- per stuk inclusief consumptie.

Parkeren

Meer informatie over parkeren tijdens het evenement volgt zo snel mogelijk.

De informatie geldt voor alle concerten:

Openingstijden:
Start show: 20:00 uur.
Einde show: +/- 23:00 uur.

Minimumleeftijd:
Geschikt voor alle leeftijden.
Alcohol v.a. 18 jaar.
ID Verplicht.

Simply the Best vindt plaats in Podium Bloos in Breda.
Speelhuislaan 153
4815 CD Breda

Vrijwilliger bij Simply The Best / Stichting In Concert?

Met jouw hulp kunnen we Simply The Best nóg beter maken! Wil jij je aanmelden als vrijwilliger? Klik dan hier!

Meer informatie & contact?

Heb je nog vragen na het bekijken van de website?
Neem dan contact op via onderstaand adres:

Stichting In Concert
E: [email protected]